Saturday, March 26, 2011

Set Untuk Lelaki


Sinergi yang mantap untuk jejaka perkasa. Set amalan yang idel bagi memantapkan tenaga khusus bagi Jejaka Perkasa. Set ini mengandungi Kapsul Radix, Kapsul Malac, Herba Tujuh Angin, Pelawas dan Mega 3.

Kelebihan Kapsul Radix
(KOD: ZH04)
Harga  RM30 (Termasuk kos pengangkutan seluruh Malaysia)



Radix dapat merangsang proses biosintesis terhadap hormon endrogen khusus untuk lelaki. Radix yang mengandungi pelbagai herba ini amat baik untuk lelaki yang menghadapi masalah lemah tenaga batin (aphrodisiac). Dalam satu kajian menunjukkan kepekatan sperma lelaki akan bertambah khusus bagi lelaki yang menghadapi masalah sperma cair. Lanjuk khasiat klik disini.

Kelebihan Kapsul Malac
(KOD: ZH11)
Harga  RM30 (Termasuk kos pengangkutan seluruh Malaysia)


Herba yang bersifat diuretik (memperbanyakkan air kencing) berfungsi sebagai anti hipertensi (turunkan tekanan darah) dan anti piretik (penurunan panas) amat baik untuk penjagaan ginjal, memecahkan batu karang, penyakit epilipsi (sawan), infeksi saluran kencing, demam campak, dan gout. Lagi khasiat klik disini.

Kelebihan Herba Tujuh Angin.
KOD: ZH03
Harga  RM30 (Termasuk kos pengangkutan seluruh Malaysia)


Herba Tuju Angin dihasilkan oleh tumbuhan yang mujarab untuk masuk angin serta melancarkan pembuangan air besar, sehingga badan terasa ringan. Herba ini merupakan makanan kesihatan yang baik untuk tua mahupun muda, baik lelaki atau perempuan. Ia dapat mengatasi masalah angin seperti  [1] Angin Duduk: cepat penat, terasa mual, [2] Angin Darah: emosi dan cepat marah, [3] Angin Sendi: sakit-sakit badan, lemas, kesemutan dan terasa ditusuk-tusuk pada kaki dan tangan. Lagi khasiat klik disini.


Kelebihan Pelawas.
KOD: ZH12
Harga  RM30 (Termasuk kos pengangkutan seluruh Malaysia)



Usus merupakan organ utama dalam menentukan kesihatan seseorang. Makanan yang berserat tinggi dapat mengurangkan risiko kepada penyakit jantung dan kadar kolesterol tinggi. Produk ini merupakan herba yang mempunyai kadar serat yang tinggi dan amat baik kepada mereka yang menghadapi permasalahan di bahagian usus. lagi khasiat klik disini.


Kelebihan Mega-3
KOD: ZH14

Harga  RM40 (Termasuk kos pengangkutan seluruh Malaysia)



Produk ini khusus menggunakan Ikan Tenggiri Biru dari Lautan Artik ini mempunyai kadar DHA yang tinggi jika dibandingkan dengan ikan-ikan laut yang lain. Menurut para Herbalis herba sekiranya di ambil bersama Ikan (Mega-3) akan menguatkan herba sebanyak 13 kali ganda. Lagi khasiat klik disini.

Untuk tempah Set Lelaki klik

 TEMPAH

Harga Pengguna
Seluruh Malaysia termasuk POS RM160

Harga Pengedar

Seluruh Malaysia termasuk POS RM140

Nilai Mata: 55 NM

Boleh didapati di seluruh cawangan HPA atau Halalmart HPA di seluruh Malaysia, Brunei, Indonesia.


Atau tempah secara online dengan hubugi pengedar bertauliah HPA di talian 014-6828329


Atau boleh hubungi rangkaian kami di pautan ini klik.


Sekiranya ingin mendapatkan harga diskaun 20%-25% disamping nilai mata jom bergabung bersama kami melalui rangkain kami di seluruh negara semak di pautan ini klik.

No comments:

Post a Comment